„Obrzydliwe, prawda?” pytała wystawiając na widok publiczny wnętrzności morskiego ssaka australijska organizacja International Fund for Animal Welfare w kampanii „Stop Whaling” z 2007 r. By zwrócić uwagę na krwawe połowy wielorybów w Japonii, agencja Republic of Everyone z Sydney przygotowała tę dosadną i „niesmaczną” kampanię, która obiła się w mediach szerokim echem. Kontrowersyjne działania reklamowe mają to do siebie, że wiadomość o nich szybko się rozprzestrzenia. Warto jednak pamiętać, że rozgłos nie zawsze przekłada się na pozytywny (pożądany przez nadawcę) efekt kampanii. To, że odbiorca zapamięta kreację czy zwróci uwagę na jej hasło nie implikuje, że poprze lub zaangażuje się w akcję.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!