Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Społeczne Firm Kampania „Mam SM” to kampania edukacyjna dotycząca stwardnienia rozsianego (SM). Jej celem było uświadamianie społeczeństwu zagrożenia chorobą za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w internecie. SM atakuje najczęściej osoby młode, między 20. a 40. rokiem życia i nieznacznie częściej dotyczy kobiet niż mężczyzn. To właśnie do tej grupy docelowej postanowiono skierować kampanię „Mam SM”. W ramach kampanii opracowano pierwszy w Polsce i na świecie interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, czym jest SM. Internauci odwiedzający serwis MamSM.pl otrzymali możliwość zmierzenia się z prostymi czynnościami, które zdrowym osobom nie sprawiają kłopotu, tj. odpowiedzenie na SMSa, odpisanie na maila, pokrojenie chleba – ale chorym na SM nastręczają wiele trudności. Inicjatorem kampanii jest firma farmaceutyczna Gedeon Richter, a realizuje ją agencja Hill and Knowlton Poland. Więcej informacji i kreacji kampanii znajduje się tutaj.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!