Lekki symbol ciężkiej wagi
Rozpoczął się miesiąc walki z rakiem piersi i oto kolejny przykład kampanii na ten temat. Tym razem z Kuwejtu. Pęknięty różowy balonik jest tu metaforą amputowanej z powodu raka piersi, a symbol różowej wstążki przypomina kobietom, jak ważne są profilaktyczne badania, a także samokontrola piersi.
W kreacji znalazł się również apel do docelowej grupy kobiet – „You can detect breast cancer early. Beat the disease before it’s too late” ("Możesz wcześnie wykryć raka piersi. Pokonaj chorobę zanim będzie za późno"). Twórcy kampanii przypominają, że samodzielnie wykonane raz w miesiącu badanie i konsultacja lekarska w przypadku jakichkolwiek zmian pozwalają zmniejszyć do minimum ryzyko zachorowalności na nowotwór.
Autorem kreacji i nadawcą jest agencja PENCIL Advertising z Kuwejtu.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!