Tonąca twarz i dłoń to resztki lądu, które mogą za chwile zatonąć w całości. Koreańska kampania "We are drowning" rozpoczęła się na początku marca. Sygnalizuje odbiorcom, że globalne ocieplenie powoduje, że stan wód się podnosi, co z kolei skutkuje zatapianiem sie kolejnych lądów. W przyszłości być może i całych państw.
Celem akcji jest nakłonienie wszystkich do dbałości o środowisko, a więc przede wszystkim do ograniczenia emisji dwutlenku węgla oraz metanu. Emisję powodują m.in.: jazda samochodem, podróże samolotami odrzutowymi, korzystanie z elektryczności z pobliskiej elektrowni spalającej węgiel, spalanie drewna, niektóre procesy rolnicze (jak uprawa ryżu), wycinanie lasów.
Organizatorem kampanii jest organizacja Green Korea United, która od 1991 roku działa w obronie środowiska organizując kampanie i różne eventy oraz edukując. GKU prowadzi również swoje programu na terenie Chin i Rosji.
opr. zoja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!