W zestawieniu nie mogło zabraknąć globalnej kampanii CSR marki Dulux – Let’s Colour, która od 2011 realizowana jest w Polsce przez agencję Good Looking Studio. Społeczności lokalne zgłaszają organizatorom zapuszczone, szare i smutne miejsca w swojej okolicy. Wybranym powierzchniom koloru i charakteru nadają wszyscy chętni według projektu lokalnych artystów. Jak to wygląda w praktyce? Za jedną z flagowych realizacji w Polsce można uznać dworzec Poznań Dębiec, który za sprawą Duluxa został pokryty kolorem latem 2012. Podmiejski dworzec dosłownie straszył przechodniów i pasażerów kolei przed odmalowaniem. Natomiast po interwencji ekipy Dulux Let’s Colour i Good Looking Studio nabrał zupełnie nowego wymiaru. Nazwanie go artystyczną perełką okolicy nie będzie wcale przesadą – mówi Katarzyna Leśniewska, koordynatorka projektu. Projekt muralu został zrealizowany przez znanego street artowego artystę o pseudonimie Swanski. Zdjęcie: Good Looking Studio
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!