logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Życie pod prześcieradłem
22.05.2011
Tematy: Kreacje / printy

Życie pod prześcieradłem



Jeszcze żyją, ale jakby ich już nie było. Zasłonięci białymi prześcieradłami, niczym całunami, przypominają duchy, które rozpłynęły się w przestrzeni. Mogą długo jeszcze pozostawać niewidzialnymi zanim na dobre zabierze ich śmierć. Choć dla świata dawno już są martwi – chorzy na raka.

Hasło kampanii przygotowanej przez agencję agencja Diaframma „A tumor can take a life long before death will” („Nowotwór może odebrać życie dużo wcześniej niż zrobi to śmierć”) odnosi się do problemu wykluczenia społecznego chorych i pozostawiania ich samych sobie bez należytego wsparcia. Kreacja została stworzona dla istniejącej od 1978 r. bolońskiej organizacji Associazione Nazionale Tumori (ANT), która oferuje chorym na raka darmową całodobową opiekę społęczną i lekarską w ich domach. Od 1985 r. ANT pomogło już ponad 80 tys. chorym na terenie Włoch.

Ogromną rolę dla istninienia fundacji odgrywa pomoc darczyńców. Jedną z okazji do finansowego wsparcia jej działań niesie konieczność złożenia rocznego zeznania podatkowego. Włosi są zobowiązani do złożenia zeznania w okresie od 1 maja do 31 lipca. Celem kreacji jest zachęcenie podatników, by zdecydowali się skorzystać z możliwości przekazania 5 promili swojego podatku na rzecz ANT.
M. Waręska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek