logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pomarańcza
25.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada

Pomarańcza



CHU Sainte-Justine Foundation to organizacja wspierająca wiodący szpital dla matek i dzieci oraz ośrodek badań pediatrycznych w Quebecu. By zaprezentować odbiorcom misję i cele fundacji oraz zachęcić do wpłacania na nią datków pieniężnych, powstała kompleksowa kampania Grow Beyond („Rośnij dalej”).

Sercem projektu jest wzruszający, animowany film (poniżej) emitowany w telewizji i internecie. „Pomarańcza” to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami emocjonalna podróż związana z diagnozą i leczeniem choroby nowotworowej u kilkuletniej dziewczynki, Juliette – z tą różnicą, że cała historia jest obserwowana z jej, dziecięcej perspektywy i opisywana jej językiem. Tytułowa pomarańcza to metafora guza mózgu. Właśnie takie symbole i przenośnie są używane przez personel fundacji CHU Sainte-Justine, by w zrozumiały sposób tłumaczyć małym pacjentom, co się z nimi dzieje:

https://video.adsoftheworld.com/exg03snp2omc2gix7ete127izg5s.mp4

Uzupełnieniem inicjatywy są plakaty oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, opatrzone hasłem kampanii i ukazujące wzniesione w geście zwycięstwa dziecięce rączki:

txt: Dorota Chrobak

outdoor Kanada poster integrated


Nazwa kampanii:
Grow Beyond
Czas:
2024.9
Nadawca:
CHU Sainte-Justine Foundation
Media:
integrated
Wykonawca:
Lg2, Canada





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek