Zwolniony z pracy z powodu przeziębienia, wyrzucony z domu cukrzyk, opuszczony przez rodzinę chory na raka są bohaterami kampanii, która pojawiła się na ulicach brazylijskich miast. Czy mieszkańcy tego kraju są tak nieczuli i pozbawieni empatii dla osób chorych? Sytuację wyjaśnia umieszczone na plakatach pytanie „What if we treated other sick people as we treat HIV positives?” (Co by było, gdybyśmy traktowali innych chorych tak samo jak traktujemy nosicieli HIV?).
Kampania społeczna organizacji Grupo Vhiver ma na celu walkę z wykluczeniem społecznym, izolacją oraz dążenie do równego traktowania osób z HIV. Akcja ma przekonać odbiorców, że nosiciele HIV nie zasłużyli na dyskryminację i należą im się takie same prawa, jak osobom cierpiącym na inne schorzenia i dolegliwości.
Kreację stworzyła agencja Filadélfia Comunicaçao. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.vhiver.org.br.
Paweł Michaluk
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona