logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zwierzęta z mchu na łódzkich budynkach
15.06.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Zwierzęta z mchu na łódzkich budynkach



Łoś, jeleń, dzik, lis, bóbr, wilk, sarna, bażant, bielik i zając pojawiły się na murach dziesięciu łódzkich kamienic. Postacie zwierząt wykonane są z mchu, który po zakończeniu akcji zostanie zasadzony w parku lub lesie.

Kampanię zainicjowała Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi. Jej celem jest promowanie lokalnych lasów jako miejsca do spędzania wolnego czasu i rekreacji wśród mieszkańcow regionu. Nawiązuje również do 70. rocznicy powstania łódzkich Lasów Państwowych. 

Zwierzęta można zobaczyć na elewacjach budynków przy ulicach: Kościuszki 9, Próchnika 14, Narutowicza 27, Kilińskiego 10, Kilińskiego 26, Rewolucji 1905 nr 13, Abramowskiego 2, Czerwona 1, Pomorska 145 oraz Jaracza 32.

Do odbiorców kampanii skierowano również konkurs, w którym zadaniem jest wykonanie fotografii (tzw. "selfie") z jednym ze zwierząt i wymyślenie hasła promującego wypoczynek w łódzkich lasach. Zgłoszenia przyjmowane są przez aplikację na Facebooku.



Nazwa kampanii:
Leśne Ślady Natury
Czas:
2015.6.12 - 2015.7.15
Nadawca:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi
Media:
Ambient
Adresaci:
Mieszkańcy województwa łódzkiego





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek