W październiku 2007 roku w Republice Hondurasu miała miejsce kampania uwrażliwiająca odbiorców na problem masowej wycinki lasów, której jednym ze skutków jest kurczenie się miejsca, gdzie mogą mieszkać zwierzęta. Niszczenie lasów to jednocześnie zabieranie domów ich mieszkańcom. Na reklamach pokazano nowoczesne stylowe wnętrza, w których umieszczono węża, jaguara i jelenia, po to by wszyscy właściciele mieszkań zastanowili się czy chcieliby mieć nowych współlokatorów. Hasło akcji przypomina, że „Co minutę tracimy 40 akrów naszych lasów. Czy weźmiesz go do siebie do domu, kiedy on już nie bedzie miał swojego?”
Kampanię zainicjowała organizacja AFE (Amor, Fe, y Esperanza), a realizowała ją agencja Publicidad Comercial Lowe (Honduras).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?