Age UK to wiodąca brytyjska organizacja charytatywna, działająca na rzecz osób starszych.
Ich najnowsza kampania społeczna stanowi zaproszenie do ogólnokrajowej debaty na temat roli seniorów w szybko starzejącym się społeczeństwie. Proste pytanie: czemu dbamy o wiekowe dzieła sztuki a nie dbamy o wiekowych obywateli? można potraktować wręcz jako wyzwanie, zmuszające nas do przewartościowania hierarchii ważności i skoncentrowania się na tym, co naprawdę ważne i cenne.
Rozwiązaniem może okazać się wolontariat na rzecz osób starszych i włączenie się w działania organizacji – co stanowi dodatkowy cel kampanii.
O innej kampanii, ukazującej drastyczną rozbieżność między atencją okazywaną dziełom sztuki a lekceważeniem okazywanym seniorom, pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi