logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Poszły z dymem
31.10.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Boliwia

Poszły z dymem



Chiquitania to region we wschodniej Boliwii. który w 2024 roku dotknęły katastrofalne pożary. W ich wyniku spłonęło niemal sześć milionów hektarów łąk i lasów, a życie straciło ponad 10 milionów zwierząt.

Kampania społeczna Smoke animals (Poszły z dymem) powstała na zamówienie tamtejszego odpowiednika Ochotniczej Straży Pożarnej i ma na celu zbiórkę funduszy, pozwalających na dalsze funkcjonowanie jednostek ratowniczo-gaśniczych. Hasło kampanii: Musimy pomagać ludziom, którzy pomagają ratować życie zwierząt podkreśla wagę Ochotniczej Straży Pożarnej i konieczność jej wsparcia finansowego, zwłaszcza w obliczu klęsk żywiołowych. A te mogą dotknąć kraje czy społeczności pod każdą szerokością geograficzną.

Smoke animals to kolejna boliwijska kampania społeczna, poświęcona klęsce pożarów, trawiących w 2024 roku tamtejsze środowisko naturalne. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

print Boliwia


Nazwa kampanii:
Smoke animals
Czas:
2024.10
Nadawca:
Geos Bomberos Voluntarios
Media:
print
Wykonawca:
Xenial, Bolivia





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek