Chiquitania to region we wschodniej Boliwii. który w 2024 roku dotknęły katastrofalne pożary. W ich wyniku spłonęło niemal sześć milionów hektarów łąk i lasów, a życie straciło ponad 10 milionów zwierząt.
Kampania społeczna Smoke animals (Poszły z dymem) powstała na zamówienie tamtejszego odpowiednika Ochotniczej Straży Pożarnej i ma na celu zbiórkę funduszy, pozwalających na dalsze funkcjonowanie jednostek ratowniczo-gaśniczych. Hasło kampanii: Musimy pomagać ludziom, którzy pomagają ratować życie zwierząt podkreśla wagę Ochotniczej Straży Pożarnej i konieczność jej wsparcia finansowego, zwłaszcza w obliczu klęsk żywiołowych. A te mogą dotknąć kraje czy społeczności pod każdą szerokością geograficzną.
Smoke animals to kolejna boliwijska kampania społeczna, poświęcona klęsce pożarów, trawiących w 2024 roku tamtejsze środowisko naturalne. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni