logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  01.07.2014

Zwierzaki na „słodkich fociach”



Urocze zdjęcia psów i kotów, które swą formą przypominają profile użytkowników portalu Instagram, to główny element kreacji stworzonej przez amerykańską agencję Dieste. Zdjęcia opatrzone są opisem, który informuje o tym, ile osób polubiło dany „post”, a także zawierają serię tak zwanych hashtag`ów, a więc znaczników w postaci słów lub fraz, które nawiązują do treści danej publikacji i w ten sposób umożliwiają także innym użytkownikom portalu łatwe odnalezienie danej informacji czy zdjęcia. 

Petstagram nawiązuje do nazwy portalu Instagram, na którym publikowane są zdjęcia wykonywane z telefonów komórkowych, często są to popularne zdjęcia „z ręki”. Tym razem chodzi jednak o wizerunki zwierzęcych pupilów; publikacje opatrzone są znacznikami, które oddają metamorfozę przebytą przez zwierzaki. Zdjęcie psa opisane jest poprzez zwroty: #bezdomny, #smutne oczy, #nie mój interes, #chodźmy do parku, #słodziak, #najlepszy przyjaciel, z kolei ujęcie kota dopełniają znaczniki: #kot z ulicy, #alergie, #kot dnia, #uroczy, #mrrmrr. Inny zwierzak to: #samotny pies, #brak jedzenia, #musi być chory, #kocham mojego psa, #taki słodki, #magnes na laski.

W ten sposób kreacja, której nadawcą jest organizacja Dallas Pets Alive, zmusza do refleksji nad losem zwierząt oraz zachęca do pomocy poprzez wspieranie działań samej organizacji. DPA zajmuje się prowadzeniem działalności edukacyjnej, pomaga w adopcji oraz wyszukiwaniu domów tymczasowych dla kotów i psów, które skazane były na uśpienie, lub których właściciele z powodu problemów ekonomicznych, zmuszeni byli do oddania ich do schroniska.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek