logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Związek kobiety i mężczyzny
04.05.2009
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Prawa człowieka

Związek kobiety i mężczyzny

Your browser does not support the video tag.


Carrie Prejean, która podczas finału wyborów Miss USA, wyraziła swój stanowczy pogląd na temat konstrukcji małżeństw, zyskała natychmiastową sławę oraz stała się twarzą kampanii "No Offense" anty-homoseksualnej organizacji National Organization for Marriage, uznającej wyłącznie małżeństwa dwupłciowe.

Prejean była główną pretendentką do najwyższego tytułu, ale podczas finału konkursu, 19 kwietnia br., musiała odpowiedzieć na pytanie znanego w USA geja, członka jury – Pereza Hiltona, który chciał wiedzieć czy, jej zdaniem, amerykańskie stany powinny zalegalizować małżeństwa osób tej samej płci. Miss Kaliforni, ku zaskoczeniu pytającego, odpowiedziała, że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Dodała, że jej poglądy są powszechne w jej rodzinie oraz w Stanach Zjednoczonych. Ta wypowiedź wywołała medialną burzę i przeszkodziła jej w zdobyciu korony Miss USA. Sprzeciwił się temu Perez Hilton.

– Wiem, że kosztowało mnie to koronę. Powiedziałam jednak to, w co wierzę i co jest prawdziwe. Wpojono mi, żeby nigdy nie iść na kompromis z własnymi przekonaniami. Myślę, że to pytanie było testem, któremu poddał mnie Bóg. To był test mojego charakteru i mojej wiary. Czuję się jak prawdziwa zwyciężczyni – powiedziała dziennikarzom.

Kampania "No Offense" jest częścią szerokiej akcji medialnej "Religious Liberty Ad Campaign", prowadzonej przez NOM od wielu miesięcy. Organizacja, poza głoszeniem swoich poglądów, zwraca się do odbiorców z prośbą o wsparcie finansowe przeznaczane na zakup kolejnych emisji reklam. Przykładowo, by zostać sponsorem jednej emisji spotu w telewizji kablowej trzeba przekazać organizacji 400 dolarów.



Nazwa kampanii:
No Offense
Czas:
2009.4.30 - 2009.5.31
Nadawca:
National Organization for Marriage
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa amerykańskiego
Hasło kampani:
Preserve Marriage. Protect Freedom of Speech. Protect Religious Liberty.





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek