Amadeus opublikował Globalny Raport 2013, który koncentruje się na pokazaniu dalszego wzrostu prowadzonego biznesu, długofalowej wizji innowacji oraz zaangażowania firmy na rzecz kształtowania przyszłości turystyki w zrównoważony sposób.
Zaangażowanie firmy w dziedzinie odpowiedzialności społecznej rozwija się na szczeblu lokalnym, gdzie w 2013 roku pracownicy przeznaczyli ponad 3500 godzin na działania w ramach wolontariatu. Firma zainicjowała również we współpracy z UNICEF projekt dotyczący wprowadzenia narzędzia do przekazywania mini-darowizn. Podróżni dokonujący rezerwacji przez internet mogą ofiarować niewielkie darowizny na rzecz potrzebujących dzieci znajdujących się pod opieką UNICEF podczas płatności za bilety lotnicze.
W zakresie ochrony środowiska wysiłki Amadeus skupiają się na optymalizacji działań oraz rozwoju rozwiązań dla klientów, które pozwalają redukować wpływ na środowisko naturalne. Firma kontynuuje współpracę w ramach wspólnych inicjatyw branżowych, takich jak partnerstwo z Organizacją Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ang. International Civil Aviation Organisation) w celu ujednolicenia obliczeń emisji dwutlenku węgla w lotnictwie.
Globalny Raport Amadeus spełnia wymogi Poziomu Aplikacji A+ (ang. Application Level A+), opracowanego przez Global Reporting Initiative (GRI) – organizację, która promuje raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju w celu zwiększenia równowagi przedsiębiorstw.
Amadeus to dostawca rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie

