logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zrównoważona turystyka z Amadeus
06.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zrównoważona turystyka z Amadeus



Amadeus opublikował Globalny Raport 2013, który koncentruje się na pokazaniu dalszego wzrostu prowadzonego biznesu, długofalowej wizji innowacji oraz zaangażowania firmy na rzecz kształtowania przyszłości turystyki w zrównoważony sposób.

Zaangażowanie firmy w dziedzinie odpowiedzialności społecznej rozwija się na szczeblu lokalnym, gdzie w 2013 roku pracownicy przeznaczyli ponad 3500 godzin na działania w ramach wolontariatu. Firma zainicjowała również we współpracy z UNICEF projekt dotyczący wprowadzenia narzędzia do przekazywania mini-darowizn. Podróżni dokonujący rezerwacji przez internet mogą ofiarować niewielkie darowizny na rzecz potrzebujących dzieci znajdujących się pod opieką UNICEF podczas płatności za bilety lotnicze.

W zakresie ochrony środowiska wysiłki Amadeus skupiają się na optymalizacji działań oraz rozwoju rozwiązań dla klientów, które pozwalają redukować wpływ na środowisko naturalne. Firma kontynuuje współpracę w ramach wspólnych inicjatyw branżowych, takich jak partnerstwo z Organizacją Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ang. International Civil Aviation Organisation) w celu ujednolicenia obliczeń emisji dwutlenku węgla w lotnictwie.

Globalny Raport Amadeus spełnia wymogi Poziomu Aplikacji A+ (ang. Application Level A+), opracowanego przez Global Reporting Initiative (GRI) – organizację, która promuje raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju w celu zwiększenia równowagi przedsiębiorstw.

Amadeus to dostawca rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek