logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zrób TO dla JAJ!
24.10.2024
Tematy: Wydarzenia, Polska

Zrób TO dla JAJ!

Zrób TO dla JAJ!


Zrób TO dla JAJ! To już jedenasta edycja kampanii Mosznowładcy. Mężczyźni zapuszczają wąsy, by zwrócić uwagę na ważną kwestię. Jednak, co najważniejsze – do końca listopada mogą wziąć udział w bezpłatnych badaniach na terenie całego kraju.

Co roku w Polsce na nowotwór jądra choruje ponad 1500 młodych mężczyzn – w tej grupie świadomość zagrożenia jest szczególnie niska. Na szczęście rak jądra jest możliwy do wyleczenia niemal w 100% przypadków – trzeba go jednak odpowiednio wcześnie wykryć. Pierwszym krokiem do zapewnienia sobie bezpieczeństwa jest nauka samobadania. Charakter znalezionej zmiany wskaże ultrasonografia jąder. Organizatorzy akcji zapewniają na większości wydarzeń podwójny gabinet ultrasonograficzny, który pozwala przebadać nawet 500 osób dziennie!

Na badania nie można się zapisać – decyduje kolejność przybycia. Panowie w wieku 18 – 40 mogą skorzystać z USG jąder, a 40+ z badania poziomu PSA. Nie ma się czego obawiać, badania są bezbolesne i nie wymagają żadnych przygotowań poza zachowaniem higieny osobistej. Wyniki badań USG dostępne są od razu. Badań PSA – do 10 minut. Ważne! Ilość testów PSA na każdym wydarzeniu jest ograniczona.

Kampania Mosznowładcy dotyczy jednak nie tylko intymnego zdrowia fizycznego, ale i psychicznego. – To, co dzieje się w męskiej głowie jest równie ważne jak to, co dzieje się w majtkach – przekonują organizatorzy akcji. Po pandemii COVID-19 z powodu społecznej izolacji, ale także pogorszenia się warunków ekonomicznych wielu osób, liczba samobójstw wśród mężczyzn zwiększyła się aż o 20 proc. Informacje o tym coraz częściej pojawiają się w mainstreamowych mediach, co jeszcze bardziej skłania do podjęcia działań na tym polu. Kwestie zdrowia psychicznego są obecnie równie dużym wyzwaniem jak diagnostyka i leczenie nowotworów.

Realizację kampanii po raz dziesiąty umożliwiają Nationale-Nederlanden oraz galerie, w których realizowane są wydarzenia. Partnerami technologicznymi pozostają firmy Hydrex z marką Domowe Laboratorium oraz Profimedical, a personel medyczny zapewnia specjalizująca się w realizacji badań przesiewowych firma W+B. Akcję wspiera także Olivia Garden i jej ambasadorzy.

Do tej pory udało się przebadać ponad 30 000 mężczyzn.

STRONA KAMPANII MOSZNOWŁADCY 2024:
www.mosznowladcy.pl

HARMONOGRAM WYDARZEŃ:

12 października – Gdańsk
Galeria Przymorze

19 października – Łódź
Centrum Handlowe Tulipan

26 października – Bytom
Centrum Handlowe Plejada

09 listopada – Kraków
Galeria Bronowice

09 listopada – Zielona Góra
Focus Mall Zielona Góra

16 listopada – Warszawa
Promenada

16 listopada – Szczecin
Galaxy – Centrum Handlowo-Rozrywkowe

23 listopada – Wrocław
Galeria Dominikańska

30 listopada – Katowice
Galeria Katowicka

30 listopada – Gorzów Wielkopolski
NoVa Park

oprac: Karolina Sendal

zdrowie zdrowie i profilaktyka zdrowie psychiczne Movember Mosznowładcy zdrowie fizyczne nowotwór jądra


Nazwa wydarzenia:
MOSZNOWŁADCY
Czas:
2024.10.12 - 2024.11.30
Kraje:
Polska





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

  • 28.11.2025Kampanie

    Payboy w kampanii o Sextortion

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek