logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Źrenice
18.09.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Peru, Edukacja, Organizacje pozarządowe / NGO

Źrenice



Eksploracja kosmosu niezwykle rzadko staje się przedmiotem kampanii społecznych, choć oczywiście zdarzają się wyjątki (o szczególnie imponującym przykładzie pisaliśmy TUTAJ). Tym bardziej warto przyglądać się wszystkim tego typu inicjatywom. Zwłaszcza, gdy projekt w zgrabny sposób łączy naukę z… miłością.

Na zamówienie The Mars Society – organizacji non-profit, której głównym celem jest eksploracja i przyszłe osadnictwo na Marsie – powstał wyjątkowo oryginalny plakat walentynkowy. W jego centralnej części umieszczono obiekt, na pierwszy rzut oka przypominający odległą mgławicę, w rzeczywistości będący nadnaturalnie powiększoną ludzką tęczówką. „Kosmos rozszerza się nieustannie. Podobnie jak twoje źrenice, gdy się zakochasz” – brzmi hasło kampanii. W efekcie, za pomocą niesłychanie prostych środków, udało się połączyć klasyczny poster reklamowy (popularyzujący działalność The Mars Society), naukową ciekawostkę oraz dający do myślenia przekaz o uniwersalnych regułach, rządzących otaczającą nas rzeczywistością – zarówno w makro jak i mikroskali.

NGO edukacja Peru walentynki nauka print Mars kosmos


Nazwa kampanii:
Pupils
Czas:
2023.2
Nadawca:
The Mars Society
Media:
print
Wykonawca:
Fiasco, Lima, Peru





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek