Zwykły żółty ołówek kojarzący się ze szkołą może zmienić się w cokolwiek.
Cechą wspólną plakatów przygotowanych przez agencję Labstore jest białe tło i wspomniany żółty ołówek, a także hasło: „You never know what a child could do with a pencil” („Nie zgadniesz, co dziecko może zrobić z ołówkiem”). Na pierwszym plakacie żółty ołówek jest mikrofonem, na drugim strzykawką, a na trzecim sędziowskim młotkiem. Są to atrybuty wymarzonych czy prestiżowych zawodów piosenkarza, lekarza czy sędziego. Plakaty mają lekką, prostą i przyjemną rysunkową formę.
Kreacja ta miała uświadomić ludziom, że ponad 61 mln dzieci na świecie nie ma dostępu do edukacji i tym samym zachęcić do wspomożenia budowy szkół w krajach gdzie szanse na zdobycie edukacji są znikome. Zajmuje się tym organizacja Pencils of Promise, która zleciła wykonanie tej kreacji.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika