Panda wielka, kondor i wieloryb. Chociaż żyją w odmiennych, odległych ekosystemach i trudno dostrzec je na rysunkach kampanii WWF, mają ze sobą wiele wspólnego. Wszystkie one należą do stale powiększającego się grona gatunków zagrożonych na skutek ekspansywnej i niszczycielskiej działalności człowieka.
Pomysł na kreację jest zaskakująco prosty, zarysy sylwetek pandy wielkiej, kondora i wieloryba nawiązują do alfabetu Braille’a dla niewidomych i niedowidzących.
Ma ona unaocznić odbiorcom problem znikania zagrożonych gatunków w wyniku wyniszczającej działalności człowieka. Hasło „They are getting harder to see” („Coraz trudniej je zobaczyć”) może sugerować odbiorcom, że wkrótce ginące dzikie zwierzęta podziwiać będą tylko na fotografiach, a one same pozostaną zaledwie wspomnieniem.
Kreację stworzyła agencja Grey z Hiszpanii.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza