Get Caught Reading to ogólnoamerykańska kampania zachęcająca wszystkich, niezależnie od wieku, do czytania. Jej inicjatorem jest Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców (AAP – Association of American Publishers), a za realizację i PR odpowiada agencja Goldberg McDuffie Communications. Pomysłodawczynią była Pat Schroeder – senator w Kongresie i Szefowa AAP. Pierwsza edycja miała miejsce w 1999 roku i od tego czasu w maju każdego roku następuje kolejna odsłona kampanii. Dzięki uczestnictwu w akcji sławnych osób oraz znanych postaci z filmów dla dzieci, cieszy się ona ogromną popularnością. Zdjęcia „przyłapanych” gwiazd publikowane są w prasie oraz wieszane w księgarniach i bibliotekach. Dodatkowo stanowe biblioteki werbują do akcji lokalne gwiazdy (samych kongresmenów „przyłapano” ponad 200). Get Caught Reading to kampania, która stała się inspiracją dla podobnych akcji w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i całej Europie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?