logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
09.11.2022
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Organizacje pozarządowe / NGO

Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland



37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix Effie 2022. 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, Prezesa mBanku przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe.

W ostatnich latach w zgłoszeniach Effie widać, że komunikacja marek wychodzi poza obszar informowania tylko o cechach produktów czy usług. Coraz częściej rola marketingu i reklamy obejmuje także edukację i odpowiadanie na aktualne fundamentalne problemy i wyzwania społeczne czy ekologiczne.

Tegoroczną nagrodę Grand Prix Effie 2022 otrzymali: YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music oraz Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”, której autentyczność i inkluzywność zarezonowały społecznie. Kampania ta wzbudziła emocje i odbiła się szerokim echem.

Ostatnie lata w wielu krajach stoją pod znakiem walki o prawa kobiet – powiedział Cezary Stypułkowski, Prezes mBank wręczając nagrodę. – Wystarczy wspomnieć MeToo w Stanach czy Strajk Kobiet w Polsce, wydarzenia w Indiach, niedawne represje ze strony policji obyczajowej w Iranie. Czy marka, którą od 41 lat tworzą kobiety mogła przejść obok tego obojętnie? Mogła, ale nie przeszła. Miała odwagę, aby przeciwstawić się stereotypom, na których opiera się cała kategoria. Poszła pod prąd. Opowiedziała się za prawem kobiet do bycia sobą, za inkluzywnością, tolerancją i wolnością. Zwróciła się do kobiet postępowych, wzbudziła emocje w słusznej sprawie. To przykład działań, w których misja marki została zintegrowana z jej ambitnym celem komercyjnym. Pokazuje dobitnie zarówno siłę komunikacji marketingowej w budowie wartości marki i biznesu, jak i rolę społeczną i kulturotwórczą marketingu. – dodał.

Tę nagrodę dedykujemy wszystkim kobietom, które nadal wątpią w swoją wolność wyboru i w słuszność swojej drogi, które codziennie poddają się krytyce i stereotypom z lamusa – powiedziała Magdalena Kozanowska, Managing Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Brązowe statuetki Effie Awards 2022 w kategorii NON PROFIT & PUBLIC SERVICE otrzymały kampanie Doładuj prawa kobiet o 1%, którą dla Centrum Praw Kobiet zrealizowała agencja Dziadek do orzechów oraz Nie złość się na darmo, którą dla Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska zrealizował tenpawlak & co.

Srebrną statuetkę otrzymała kampania UNMUTE – głośniej niż decybele zrealizowana na zamówienie Polskiego Związku Głuchych. Szerzej na jej temat pisaliśmy TUTAJ. Złota w kategorii NON PROFIT & PUBLIC SERVICE w tym roku nie przyznano.
Pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie https://awards.effie.pl.

…….
Portal KampanieSpołeczne.pl był patronem medialnym wydarzenia.

CSR NGO konkurs Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Effie Effie Awards


Nazwa wydarzenia:
Przyznano nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland
Czas:
2022.11.8
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek