Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 24.01.2022
Znak – pełnosprawni
Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na wózku inwalidzkim. W ramach kampanii równościowej kanadyjski oddział Decathlonu postanowił to zmienić. Na terenach należących do firmy wprowadził nowe znaki drogowe, zarówno pionowe, jak i poziome – z osobami niepełnosprawnymi uprawiającymi różne dyscypliny sportu.
Zapis całej akcji można obejrzeć na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
Ability Signs
Czas:
2021.10.31
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Decathlon
Media:
ambient
Wykonawca:
Rethink, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom