logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Urodziny
17.03.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Irlandia

Urodziny



Prawdziwe historie bywają najtrudniejsze do opowiedzenia. A zrozumienie problemów dziecka wymaga czasu i pracy. Tu nie ma dróg na skróty.

Na zamówienie organizacji charytatywnej Barnardos powstał prowokujący film, w przewrotny sposób ukazujący wyzwania, z jakimi boryka się wielu młodych obywateli Irlandii. Klip przedstawia historię chłopaka, który opowiada o swoich urodzinach z dzieciństwa. W jego wspomnieniach jest to idealny dzień, spędzony w otoczeniu przyjaciół, rodziny, prezentów i wielkiego tortu ze świeczkami. Ta sama historia, opowiadana raz po raz, okazuje się doświadczeniem coraz mroczniejszym, naznaczonym samotnością i lękiem. Film kończy się w momencie gdy chłopiec, teraz nastolatek, jest gotowy, by otworzyć się na temat swoich prawdziwych doświadczeń z dzieciństwa.  Wszystko zaś zmierza do niezmiennej konkluzji: ponieważ dzieciństwo trwa całe życie.

https://video.adsoftheworld.com/ariedj6sso73q7bc1oi42rdwb9ys.mp4

– Urodziny to uniwersalne doświadczenie, które zazwyczaj kojarzy się z radością i szczęściem – mówi Sean Bergin, kierownik ds. pozyskiwania funduszy w Barnardos Ireland. – Co stanowi jaskrawy kontrast z rzeczywistością wielu dzieci w Irlandii.

– Wiedzieliśmy, że mamy w rękach świetny scenariusz – dodaje Evonne O’Rourke, kierownik produkcji w BBH Dublin. – Dlatego kluczowe było, aby pomysł został poparty solidnym rzemiosłem, które ochroni autentyczność historii. Musieliśmy znaleźć równowagę — montaż, dźwięk i korekcja kolorów odegrały kluczową rolę w kształtowaniu narracji, ale nie w sposób, który przytłoczyłby ją lub stał się punktem centralnym całości. 

Film wyreżyserował David Leon z Iconoclast. Klip jest kontynuacją szerszej kampanii charytatywnej Change Their Story – Because Childhood Lasts a Lifetime, która została zainicjowana w październiku 2024 roku i jest prowadzona w Irlandii w telewizji/VOD, radiu, YouTube, kinie oraz mediach społecznościowych.

txt: Dorota Chrobak

irlandia film


Nazwa kampanii:
Change Their Story
Czas:
2025.1
Nadawca:
Barnardos
Media:
film
Wykonawca:
BBH Dublin, Ireland





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek