logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Zmiana Perspektywy – ŠKODA prezentuje akcję edukacyjną z Miko Marczykiem i Bartoszem Huzarskim
02.09.2021
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja

Zmiana Perspektywy – ŠKODA prezentuje akcję edukacyjną z Miko Marczykiem i Bartoszem Huzarskim



Rajdowiec Miko Marczyk i kolarz Bartosz Huzarski zostali bohaterami akcji edukacyjnej ŠKODY, dotyczącej bezpiecznego zachowania na drodze. Sportowcy zamienili się „swoimi” środkami transportu i pokonali trasę, podczas której ich ścieżki przecinały się. Akcja Zmiana Perspektywy ma na celu podkreślić wagę koegzystencji na drogach wszystkich uczestników ruchu i zwracania uwagi na wzajemne bezpieczeństwo.

Miko Marczyk to rajdowy mistrz Polski, Bartosz Huzarski – utytułowany reprezentant kraju w kolarstwie szosowym. Na potrzeby akcji Zmiana Perspektywy sportowcy zamienili się rolami: Miko Marczyk przesiadł się na rower, a Bartosz Huzarski wsiadł do samochodu. Obaj mieli do pokonania odpowiednio wyznaczone trasy, na których znajdowały się liczne punkty styku rowerzystów i kierowców aut. Film „Zmiana Perspektywy”, ukazujący ich podróż, podczas której dzielą się wrażeniami i spostrzeżeniami, można obejrzeć poniżej:

Jako kolarz naturalnie jestem bardzo uważny w okolicach ścieżek rowerowych i zwracam szczególną uwagę na bezpieczne wyprzedzanie jednośladów – mówi Bartosz Huzarski. – Poruszając się samochodem widzę jednak, jak konstrukcja auta może czasem ograniczyć widoczność. Ponadto mogę obserwować, jak zachowują się rowerzyści na drogach i ścieżkach rowerowych. Wzajemny szacunek, jazda zgodnie z przepisami oraz uważność są szalenie istotne dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg. Powinniśmy o sobie pamiętać niezależnie od tego jakim środkiem transportu się poruszamy.

Zmiana perspektywy to pouczające i dające do myślenia doświadczenie – dodaje Miko Marczyk. – Zwykle podróżuję, siedząc za kierownicą samochodu. Jako rowerzysta nabieram nowego spojrzenia, na przykład podczas bycia wyprzedzanym przez samochody. Cieszę się, że mogłem wziąć udział w akcji i gorąco zachęcam wszystkich kierowców do przemierzenie znanej trasy innym środkiem transportu niż zazwyczaj i zmiany optyki.

Projekt jest realizowany w ramach kampanii #ROKBEZPIECZEŃSTWA, która zaplanowana została na cały 2021 rok i obejmuje szereg działań edukacyjnych.

rower akcja edukacja Bezpieczeństwo ruchu drogowego samochód Škoda Zmiana Perspektywy #rokbezpieczeństwa


Nazwa kampanii:
Zmiana Perspektywy
Czas:
2021.8.26
Nadawca:
Škoda Polska





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek