Na zdjęciach radosnych, beztroskich dzieci umieszczono zarys klawiatury komputerowej.
Miało to na celu nakierowanie uwagi widza na kwestię wszechobecnego już dostępu do internetu wśród dzieci od najmłodszych lat, a co za tym idzie możliwości komunikacji z kimkolwiek na świecie. Przynieść to może także dużo pozytywnych skutków, ale zleceniodawcy kampanii – fundacja PREVIF – przypominają także o związanych z tym niebezpieczeństwach, jak ryzyko kontaktu z pedofilem. Na plakatach umieszczone zostało hasło projektu „Don’t let anyone touch your children” („Nie pozwól nikomu dotknąć Twoich dzieci”), które skłonić ma rodziców do kontroli tego, co w internecie oglądają ich dzieci i czy są bezpieczne. Skłonić ma do tego też informacja, że dwie piąte dzieci w Chile doświadczyło wykorzystywania seksualnego w sieci, również umieszczona na fotografiach.
Kreacja zrealizowana została przez agencję Boliche w Santiago.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej