logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zielona wymiana dla zielonych firm
12.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zielona wymiana dla zielonych firm



Zalegający w magazynach towar to kłopot. W dobie kryzysu ekonomicznego, gdy szanse jego upłynnienia się zmniejszają, tym bardziej irytuje – jako niezwracająca się inwestycja. Małe firmy wydają się być w tej sytuacji najbardziej narażone na straty.

Pomysłowe rozwiązanie właśnie dla małych przedsiębiorstw, prowadzonych zgodnie z zasadami poszanowania środowiska, podsunęła organizacja Green America. Zarejestrowani w serwisie Green America Exchange umieszczają ogłoszenia o tym, co jest im potrzebne i co mogą zaoferować w zamian. Może to być nie tylko towar (jak ekologiczna żywność czy miejsce na reklamę) ale i usługi (np. wsparcie administracyjne czy techniczne). Transakcje opierają się na umowie barterowej (wymiany bezgotówkowej), prowadzący serwis pobierają opłatę w wysokości 6% wartości transakcji.

Usługa jest dostępna dla wszystkich członków Green America Business Network. Organizatorzy chcą za jej pośrednictwem pomóc firmom walczyć z kryzysem i utrzymać się na rynku, ale także zacieśnić więzy między przedsiębiorstwami prowadzonymi zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu.
A. Postek








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek