logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zentiva zaprasza na bezpłatne badania profilaktyczne
28.07.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Zentiva zaprasza na bezpłatne badania profilaktyczne



Trwa kampania społeczna „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”, mająca na celu zmianę nawyków polskiego społeczeństwa i zachęcenie Polaków do wykonywania badań profilaktycznych. Już 4 sierpnia przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie będzie można wykonać w mobilnym punkcie diagnostycznym bezpłatne badania, m.in. EKG serca, saturację, pomiar ciśnienia krwi oraz sprawdzić, czy jest się narażonym na choroby reumatologiczne. Mobilny punkt będzie czynny w godzinach 8:00-16:00.

Rzeczywistość pandemiczna nie sprzyja regularnym badaniom diagnostycznym i trosce o zdrowie. Badanie opinii pt. „Stan Zdrowia Polaków” przeprowadzone w ramach kampanii „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia” wykazało, że profilaktyka zdrowia w pandemii nie jest dla Polaków priorytetem: co trzeci pytany nie wykonał w ciągu sześciu miesięcy żadnych badań profilaktycznych, a ponad połowa respondentów przyznała, że koronawirus znacznie zmniejszył częstotliwość ich wykonywania. Co więcej, blisko połowa badanych (49,1%) zadeklarowała, że szuka porad zdrowotnych w Internecie.

Niepokoi fakt, że bardzo duża grupa Polaków próbuje leczyć się w oparciu o porady pozyskane z Internetu, jednocześnie rezygnując z wykonywania regularnych badań profilaktycznych – komentuje Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Polska. – Eksperci są zgodni, że ten trend należy koniecznie odwrócić. Dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji bezpłatnych badań przesiewowych.

W ramach kampanii społecznej „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”, w okresie od czerwca do września, mobilny punkt diagnostyczny odwiedzi łącznie 23 miasta w Polsce. Każdy miesiąc poświęcony jest diagnostyce w jednym z czterech obszarów profilaktyki zdrowotnej. W czerwcu realizowane były bezpłatne badania z zakresu kardiologii, lipiec to miesiąc urologii oraz ginekologii, sierpień – reumatologii, a wrzesień związany będzie z chorobą Alzheimera. Podczas każdej akcji pacjenci mogą skonsultować się z danym lekarzem specjalistą.

4 sierpnia mobilny punkt diagnostyczny będzie czekał na mieszkańców Warszawy w godzinach 8:00-16:00 przy Pałacu Kultury i Nauki. Natomiast 5 sierpnia mobilny punkt diagnostyczny odwiedzi Łódź (na Placu Dąbrowskiego, również w godzinach 8:00-16:00). Na miejscu będzie dostępny wykwalifikowany personel medyczny, który omówi z pacjentami wyniki przeprowadzonych badań pod kątem profilaktyki chorób reumatologicznych.

Mapę dokładnych terminów i przystanków mobilnego punktu diagnostycznego w kolejnych miastach można śledzić na stronie www.zmieniamyprzyzwyczajenia.pl.

zdrowie edukacja badania bezpłatne Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji profilktyka zdrowotna Zentiva


Nazwa wydarzenia:
Zentiva zaprasza na bezpłatne badania w ramach kampanii „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”
Czas:
2021.6.9 - 2021.9.17
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zentiva Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek