logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zdrowie czy zdrowie
10.01.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Zdrowie czy zdrowie



4 miliony Polaków żyje na granicy ubóstwa i nie stać ich na zakup artykułów pierwszej potrzeby, w tym i lekarstw. Najczęściej są to rodziny wielodzietne, matki samotnie wychowujące dzieci, rodzice przewlekle chorych dzieci i osoby starsze. O trudnym wyborze między zakupem jedzenia a lekami przypomina kampania Fundacji Dbam o Zdrowie, której celem jest zachęcenie do wpłat 1% podatku na jej konto.

Celem Fundacji jest pomoc osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej i materialnej; jej podopiecznymi są przeważnie dzieci, ale także osoby przewlekle chore, w tym osoby walczące z chorobą nowotworową.

Kampania realizowana jest m.in. poprzez plakaty, naklejki podłogowe i rewersy paragonów potwierdzających transakcje płatnicze w sieci aptek Dbam o Zdrowie oraz przez plakaty wieszane na uczelniach wyższych.



Nazwa kampanii:
Tylko nie każ mi wybierać
Czas:
2009.1.5 - 2009.4.30
Nadawca:
Fundacja Dbam o Zdrowie
Media:
Plakaty, naklejki, prasa, internet, paragony, gadżety
Wykonawca:
4 Frame
Adresaci:
Podatnicy, klienci aptek Dbam o Zdrowie
Hasło kampani:
Niektórzy muszą wybierać; 4mln Polaków nie stać na wykupienie recept





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek