logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  10.01.2009

Zdrowie czy zdrowie



4 miliony Polaków żyje na granicy ubóstwa i nie stać ich na zakup artykułów pierwszej potrzeby, w tym i lekarstw. Najczęściej są to rodziny wielodzietne, matki samotnie wychowujące dzieci, rodzice przewlekle chorych dzieci i osoby starsze. O trudnym wyborze między zakupem jedzenia a lekami przypomina kampania Fundacji Dbam o Zdrowie, której celem jest zachęcenie do wpłat 1% podatku na jej konto.

Celem Fundacji jest pomoc osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej i materialnej; jej podopiecznymi są przeważnie dzieci, ale także osoby przewlekle chore, w tym osoby walczące z chorobą nowotworową.

Kampania realizowana jest m.in. poprzez plakaty, naklejki podłogowe i rewersy paragonów potwierdzających transakcje płatnicze w sieci aptek Dbam o Zdrowie oraz przez plakaty wieszane na uczelniach wyższych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tylko nie każ mi wybierać
Czas:
2009.1.5 - 2009.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Dbam o Zdrowie
Media:
Plakaty, naklejki, prasa, internet, paragony, gadżety
Wykonawca:
4 Frame
Adresaci:
Podatnicy, klienci aptek Dbam o Zdrowie
Hasło kampani:
Niektórzy muszą wybierać; 4mln Polaków nie stać na wykupienie recept





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek