logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zdjęcie klasowe z prostytutką
11.07.2013
Tematy: Kreacje / printy

Zdjęcie klasowe z prostytutką



Dzieci ustawione w kilku szeregach do zdjęcia są zaniedbane i zbyt zajęte codziennymi problemami, by uśmiechać się do obiektywu. Z boku, gdzie na klasycznym zdjęciu klasowym zarezerwowane jest miejsca dla dumnego nauczyciela, stoi prostytutka.

Najnowsza trójbilbordowa kampania UNICEF-u i agencji Prolam Y&R stworzona wokół hasła „A child who learns is an adult who teaches” („Dziecko, które się uczy jest dorosłym który je uczy”), koncentruje się wokół niskiego poziomu edukacji w Chile i sytuacji tysięcy dzieci, którym nie daje się szansy na wydostanie się z błędnego koła marginesu społecznego. Wstrząsająca metafora zdegradowanego zdjęcia klasowego, na którym zaniedbanym dzieciom zamiast nauczyciela towarzyszy odpowiednio prostytutka, kryminalista i pijak, uzmysławia bardzo dosadnie, że rola dorosłego w życiu młodych ludzi jest absolutną podstawą dla ich prawidłowego rozwoju i znalezienia swojego miejsca w społeczeństwie. Hasło akcji „Pomóż nam zapewnić edukację na dobrym poziomie tysiącom dzieci z Chile, bo wierzymy, że mogąc zmienić ich edukację, możemy zmienić ich przeznaczenie” („Help us provide quality education to thousands of children in Chile because if we can change their education we can change their destiny”), nawołuje dorosłych do zaangażowania się w kampanię.

Marta Reutt








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek