We wrześniu 2003 roku angielska organizacja Cancer Research rozpoczęła kampanię Death Repackaged demaskującą znaczenie informacji umieszczanych na opakowaniach papierosów o ich lekkości i łagodności. Pozornej – jak wskazują organizatorzy. Napisy te wprowadzają palaczy w błąd, ponieważ nieprawdą jest, że papierosy typu „light” lub te o niższej zawartości substancji smolistych są mniej rakotwórcze czy też „zdrowsze”. Są tak samo niebezpieczne dla zdrowia jak zwykłe. Kampanię całkowicie sfinansował Brytyjski Departament Zdrowia, a kreację przygotowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza