We wrześniu 2003 roku angielska organizacja Cancer Research rozpoczęła kampanię Death Repackaged demaskującą znaczenie informacji umieszczanych na opakowaniach papierosów o ich lekkości i łagodności. Pozornej – jak wskazują organizatorzy. Napisy te wprowadzają palaczy w błąd, ponieważ nieprawdą jest, że papierosy typu „light” lub te o niższej zawartości substancji smolistych są mniej rakotwórcze czy też „zdrowsze”. Są tak samo niebezpieczne dla zdrowia jak zwykłe. Kampanię całkowicie sfinansował Brytyjski Departament Zdrowia, a kreację przygotowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
27.09.2023
Kto to…
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie