Zdążyła zrobić specjalizację i karierę, zdążyła wyjechać do Paryża i Tokio, zdążyła wybudować dom, ale na jedną sprawę jest już za późno. Bohaterka kampanii Fundacji Mamy i Taty "nie zdążyła zostać mamą" i żałuje.
Kampania ma zachęcić kobiety do nieodkładania macierzyństwa na później. Według statystyk, na które powołuje się fundacja, Polka rodzi dziecko w wieku średnio ponad 27 lat, a jeszcze 10 lat temu ten wiek wynosił 23 lata. Organizacja na stronie wymienia cele, jakie chce za pomocą kampanii osiągnąć:
– przedstawić macierzyństwo jako szczególną wartość. Nie jako obowiązek czy opresję, ale naturalne pragnienie wielu kobiet, które współczesny świat mocno ogranicza.
– osadzić antykoncepcję hormonalną w kontekście w jakim rzadko pojawia się w dyskursie publicznym. Nie jako źródło wolności, ale jako narzędzie opresji wobec pragnienia bycia mamą.
– wywołać debatę na temat macierzyństwa jako coraz trudniej dostępnego dobra społecznego i niezaspokojonego pragnienia wielu współczesnych kobiet.
W ramach akcji powstał spot telewizyjny, radiowy oraz kreacje OOH. Zaplanowano także działania w mediach społecznościowych. Kampania będzie trwała do września i zakończy się opublikowaniem raportu o zjawisku opóźniania macierzyństwa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”