logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zbliża się finał konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu
05.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zbliża się finał konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu



W najbliższy poniedziałek, 10 września, odbędzie się uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszeni Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012 – zwycięzcy konkursu, odbywającego się pod auspicjami Pracodawców RP.

W tegorocznej edycji konkursu uczestniczyło 36 firm. Najwięcej zgłoszeń nadesłali przedstawiciele z branż FMCG (7) oraz budowlanej i finansowej (po 6). Spośród przedsiębiorstw, które zdecydowały się przystąpić do konkursu, odpowiedzieć na pytania dotyczące kluczowych obszarów odpowiedzialnego biznesu oraz podpisać deklarację przestrzegania zasad Kodeksu Odpowiedzialnego Biznesu, Rada Ekspertów oraz Kapituła Konkursu wybrały Liderów Odpowiedzialnego Biznesu 2012. Te dwa gremia, w skład których weszli eksperci z poszczególnych branż oraz autorytety z zakresu CR, oceniały nadesłane zgłoszenia m.in. pod kątem poziomu wspierania rozwoju gospodarczego i społecznego, zapewniania godnych warunków pracy oraz odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Kryteria oceny podzielono na podstawowe (identyczne dla każdej z branż) oraz dodatkowe (dedykowane wyłącznie poszczególnym branżom). W sumie do zdobycia było 100 punktów, z czego 70 przyznawano w ramach kryteriów podstawowych, zaś pozostałe 30 można było uzyskać dzięki kryteriom dodatkowym.

– Organizując konkurs, chcieliśmy odpowiedzieć na dwa pytania: jaką rolę powinien odgrywać lider w świecie nowoczesnego biznesu oraz jakie cele stoją przed firmą, która dąży do prowadzenia odpowiedzialnej i zrównoważonej działalności – mówi Katarzyna Rózicka, koordynator projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu”.

Wyniki konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012 zostaną ogłoszone 10 września 2012 roku oraz umieszczone na stronach internetowych: www.koalicjacr.pl i www.pracodawcyrp.pl.

Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu”, będącego inicjatywą Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej oraz sześciu firm partnerskich: Danone, GlaxoSmithKline, Hochtief Polska, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz PZU. Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia jest firma PwC.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek