logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zaskakujący wydech
27.01.2016
Tematy: Kampanie, Korea Południowa, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Zaskakujący wydech



Nośnikiem ważnego przekazu w tej koreańskiej kampanii stała się… kratka wentylacyjna. Władze postanowiły przypomnieć i unaocznić swoim palącym mieszkańcom skutki tego nałogu.

W jednej ze stref dla palących zainstalowano wentylatory, w których kratki odprowadzające są w kształcie płuc. Zaskoczony w przestrzeni publicznej palacz widzi jak powietrze wydychane przez niego trafia do owych dziur przypominających ten ważny narząd, podobnie jak dym papierosowy do jego własnych płuc. Nieprzyjemną niespodziankę potęguje to, że plastikowe wentylacyjne płuca pokrywają się z czasem  ciemnymi plamami i smugami, zupełnie tak jak płuca palacza. Pozostaje mieć nadzieję, że mieszkańcy rzeczywiście będą palić z podniesioną głową.

Milena Molęda

 



Nazwa kampanii:
Lungs
Czas:
2016.1.10
Nadawca:
Miasto Sejong
Media:
Ambient
Wykonawca:
Nextround
Adresaci:
Osoby palące papierosy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek