Nadzy ludzie siedzą przy stole i… łuskają groch albo robią na drutach. Mogliby zajmować się czym innym, ale są do tego nieprzygotowani.
Spoty i plakaty mają przypomnieć o problemie chorób przenoszonych drogą płciową i przekonać o konieczności stosowania odpowiednich zabezpieczeń. Pomysłowi przyświeca hasło: „No condom, no sex. Discover all the ways to protect yourself on” („Nie ma prezerwatywy, nie ma seksu. Odkryj wszystkie sposoby na ochronę samego siebie”). W spotach i na plakatach pojawia się para heteroseksualna, dwóch mężczyzn, dojrzała para, trójkąt – wszystko po to, żeby zaznaczyć, że problem HIV może dotyczyć każdego stosunku, jeśli partnerzy zrezygnują z prezerwatyw.
Za spoty odpowiada, znana z przyciągających uwagę kampanii, francuska organizacja AIDES. Organizacja zajmuje się profilaktyką HIV/AIDS m.in. przez prowadzenie działań edukacyjnych, a także działa na rzecz praw chorych. Kreację przygotowała agencja TBWA/Paris.
Dominika Charytoniuk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on