Nadzy ludzie siedzą przy stole i… łuskają groch albo robią na drutach. Mogliby zajmować się czym innym, ale są do tego nieprzygotowani.
Spoty i plakaty mają przypomnieć o problemie chorób przenoszonych drogą płciową i przekonać o konieczności stosowania odpowiednich zabezpieczeń. Pomysłowi przyświeca hasło: „No condom, no sex. Discover all the ways to protect yourself on” („Nie ma prezerwatywy, nie ma seksu. Odkryj wszystkie sposoby na ochronę samego siebie”). W spotach i na plakatach pojawia się para heteroseksualna, dwóch mężczyzn, dojrzała para, trójkąt – wszystko po to, żeby zaznaczyć, że problem HIV może dotyczyć każdego stosunku, jeśli partnerzy zrezygnują z prezerwatyw.
Za spoty odpowiada, znana z przyciągających uwagę kampanii, francuska organizacja AIDES. Organizacja zajmuje się profilaktyką HIV/AIDS m.in. przez prowadzenie działań edukacyjnych, a także działa na rzecz praw chorych. Kreację przygotowała agencja TBWA/Paris.
Dominika Charytoniuk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza