Nadzy ludzie siedzą przy stole i… łuskają groch albo robią na drutach. Mogliby zajmować się czym innym, ale są do tego nieprzygotowani.
Spoty i plakaty mają przypomnieć o problemie chorób przenoszonych drogą płciową i przekonać o konieczności stosowania odpowiednich zabezpieczeń. Pomysłowi przyświeca hasło: „No condom, no sex. Discover all the ways to protect yourself on” („Nie ma prezerwatywy, nie ma seksu. Odkryj wszystkie sposoby na ochronę samego siebie”). W spotach i na plakatach pojawia się para heteroseksualna, dwóch mężczyzn, dojrzała para, trójkąt – wszystko po to, żeby zaznaczyć, że problem HIV może dotyczyć każdego stosunku, jeśli partnerzy zrezygnują z prezerwatyw.
Za spoty odpowiada, znana z przyciągających uwagę kampanii, francuska organizacja AIDES. Organizacja zajmuje się profilaktyką HIV/AIDS m.in. przez prowadzenie działań edukacyjnych, a także działa na rzecz praw chorych. Kreację przygotowała agencja TBWA/Paris.
Dominika Charytoniuk
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona