────── 03.09.2021
Zamaskowany problem
Maseczki to nowe plastikowe reklamówki. Od momentu wybuchu pandemii wyrzucanych do śmieci jest… ponad trzy miliardy ich sztuk. Każdego dnia. Kampania społeczna zrealizowana na zamówienia organizacji France Nature Environnement ma nie tylko unaocznić nam wagę i rozmiary „zamaskowanego” problemu, ale również przypomnieć, że nasze odpady, prędzej czy później, zawsze lądują w morzu.
Nazwa kampanii:
The Masks
Czas:
2021.9.2
Kraje:
Francja
Nadawca:
France Nature Environnement
Media:
print
Wykonawca:
L'Associe, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025