────── 03.09.2021
Zamaskowany problem
Maseczki to nowe plastikowe reklamówki. Od momentu wybuchu pandemii wyrzucanych do śmieci jest… ponad trzy miliardy ich sztuk. Każdego dnia. Kampania społeczna zrealizowana na zamówienia organizacji France Nature Environnement ma nie tylko unaocznić nam wagę i rozmiary „zamaskowanego” problemu, ale również przypomnieć, że nasze odpady, prędzej czy później, zawsze lądują w morzu.
Nazwa kampanii:
The Masks
Czas:
2021.9.2
Kraje:
Francja
Nadawca:
France Nature Environnement
Media:
print
Wykonawca:
L'Associe, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie