Aseema to organizacja prowadząca centrum edukacji dla dzieci upośledzonych społecznie w Indiach. Słowo „Assema” pochodzi z sanskrytu i oznacza „nieograniczony” – cechę, którą można określić ducha dziecka wzrastającego w odpowiednim środowisku. Dlatego też celem organizacji jest zapewnienie dzieciom żyjącym w złych warunkach, szans na edukację i prawidłowy rozwój.
Przygotowana przez agencję reklamową TBWA kampania społeczna została stworzona w celu zbiórki funduszu na zakup książek do prowadzonego przez organizację centrum. W znanej księgarni w Bombaju umieszczono w książkach nietypowe zakładki przedstawiające chłopca pochylonego nad lekturą. Zakładki zostały zaprojektowane tak, że chłopiec pochyla się nad książką, którą akurat trzyma się w ręku. Hasło „Dzieci w Aseema też kochają czytać” ma przypomnieć o dzieciach pokrzywdzonych przez los.
K.Szmigielska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich