Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Zabójcy mimo woli
Wedle tragicznej, ale niestety prawdziwej reguły, broń palna zabija w Stanach Zjednoczonych więcej dzieci niż rak (więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ). Co gorsza, amerykańskie dzieci nie tylko padają ofiarą postrzeleń, ale czasami okazują się również ich nieintencjonalnymi sprawcami.
Unintentional, czyli właśnie Nieumyślni, to tytuł kampanii społecznej zrealizowanej dla organizacji non profit Everytown for Gun Safety. Ma na celu uzmysłowić amerykańskim rodzicom i opiekunom, że zakup broni wcale nie zapewnia rodzinie ochrony. Przeciwnie, może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii w samym jej wnętrzu.



Nazwa kampanii:
Unintentional
Czas:
2022.12.17
Nadawca:
Everytown for Gun Safety
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: S.I. Newhouse School of Public Communications
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce



