Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 05.01.2023
Zabójcy mimo woli
Wedle tragicznej, ale niestety prawdziwej reguły, broń palna zabija w Stanach Zjednoczonych więcej dzieci niż rak (więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ). Co gorsza, amerykańskie dzieci nie tylko padają ofiarą postrzeleń, ale czasami okazują się również ich nieintencjonalnymi sprawcami.
Unintentional, czyli właśnie Nieumyślni, to tytuł kampanii społecznej zrealizowanej dla organizacji non profit Everytown for Gun Safety. Ma na celu uzmysłowić amerykańskim rodzicom i opiekunom, że zakup broni wcale nie zapewnia rodzinie ochrony. Przeciwnie, może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii w samym jej wnętrzu.
Nazwa kampanii:
Unintentional
Czas:
2022.12.17
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Everytown for Gun Safety
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: S.I. Newhouse School of Public Communications
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie