logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  17.10.2013

Za zatrzaśniętymi drzwiami

Your browser does not support the video tag.


Roztrzęsione, ogarnięte furią nastolatki po kłótni z rodzicami znikają za drzwiami swoich pokoi: „Życie z nastolatkiem jest trudne”- brzmi podsumowanie tej części spotu. „Ale życie bez niego jest jeszcze trudniejsze”– mówi końcowy przekaz reklamy.

Kampania traktuje o problemie samobójstw wśród dzieci i młodzieży. Jest to najczęstsza przyczyna ich śmierci, wyłączając wypadki – biją na alarm statystyki. Co roku 762 nastoletnich Kanadyjczyków umiera w wyniku popełnienia samobójstwa. U większości z nich było to związane z przebiegiem choroby psychicznej, ale tylko 25% z nich może liczyć na pomoc w zakresie zdrowia psychicznego.

Krótki film ma uwrażliwić na zjawisko młodocianych samobójców nie tylko rodziców, ale także wszystkie osoby pracujące czy mające styczność z nastolatkami. Organizacja Partners for Mental Health (Partnerzy dla Zdrowia Psychicznego) chce w ten sposób pozyskać zwolenników dla projektu utworzenia Narodowego Funduszu Prewencji na Rzecz Samobójstw Młodych. Usiłują przekonać Rząd Federalny do zainwestowania 100 milionów dolarów na ten cel. Jednocześnie apelują do samorządów – liczba dzieci otrzymujących pomoc w zakresie zdrowia psychicznego powinna ich zdaniem zostać podwojona.

Sama reklama społeczna odsyła zainteresowanych sprawą widzów do strony internetowej. Głównym celem kampanii jest wykorzystanie cennego zasobu, jakim są zwolennicy projektu i aktywne zaangażowanie ich do agitowania. Na stronie głównej znajdą oni wszystkie niezbędne materiały: plakaty, pocztówki, banery reklamowe oraz wiadomości, które można wykorzystać do organizowania spotkań w szkołach czy innych miejscach. Wszystko w celu zebrania podpisów pod petycją uruchomioną na czas trwania przedsięwzięcia, która zbiera osoby opowiadające się za projektem utworzenia Funduszu. Kampania służy więc pobudzaniu oddolnych, lokalnych działań prowadzonych na najniższym szczeblu, co wydaje się najbardziej interesującym pomysłem.

Akcja ma miejsce w Kanadzie, za realizację odpowiada agencja UNION z Toronto.

Małgorzata Osowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Right By You
Czas:
2013.10.3
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Partners for Mental Health
Media:
Telewizja
Wykonawca:
UNION
Adresaci:
Rodzice, nauczyciele, osoby pracujące z młodzieżą, osoby pragnące zaangażować się na rzecz projektu
Hasło kampani:
Living with a teen is hard. Living without one is harder (Życie z nastolatkiem jest trudne. Życie bez niego jest jeszcze trudniejsze)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek