Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Organizacje pozarządowe / NGO
Z tylnego siedzenia
Niebezpieczeństwo korzystania ze smartfonów podczas prowadzenia samochodu to jeden z najczęstszych tematów kampanii społecznych – i to pod każdą szerokością geograficzną. Twórcy grafik i filmów prześcigają się w pomysłach, jak zniechęcić zwłaszcza młodych kierowców do ryzykownych zachowań. Czasem sięgają po działania niestandardowe i szokujące, o czym pisaliśmy m.in. TUTAJ.
Twórcy brytyjskiej kampanii społecznej, zatytułowanej Guardian Mates, postanowili podejść do tematu od innej, nieco lżejszej i dowcipniejszej strony. Pokazali, co by się stało, gdyby osoby, z którymi chcemy się skontaktować podczas jazdy, naprawdę pojawiły się w samochodzie.
No i co, nadal chcesz jednocześnie siedzieć na czacie i prowadzić?
Nazwa kampanii:
Guardian Mates
Czas:
2022.3.30
Nadawca:
Think!
Media:
film
Wykonawca:
VMLY&R, United Kingdom
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat