Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 21.04.2022
Z tylnego siedzenia
Niebezpieczeństwo korzystania ze smartfonów podczas prowadzenia samochodu to jeden z najczęstszych tematów kampanii społecznych – i to pod każdą szerokością geograficzną. Twórcy grafik i filmów prześcigają się w pomysłach, jak zniechęcić zwłaszcza młodych kierowców do ryzykownych zachowań. Czasem sięgają po działania niestandardowe i szokujące, o czym pisaliśmy m.in. TUTAJ.
Twórcy brytyjskiej kampanii społecznej, zatytułowanej Guardian Mates, postanowili podejść do tematu od innej, nieco lżejszej i dowcipniejszej strony. Pokazali, co by się stało, gdyby osoby, z którymi chcemy się skontaktować podczas jazdy, naprawdę pojawiły się w samochodzie.
No i co, nadal chcesz jednocześnie siedzieć na czacie i prowadzić?
Nazwa kampanii:
Guardian Mates
Czas:
2022.3.30
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Think!
Media:
film
Wykonawca:
VMLY&R, United Kingdom
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022