────── 02.02.2022
Tylko sto metrów
Korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia samochodu jest jedną z najczęstszych przyczyn wypadków i kolizji, a mimo to mnóstwo osób robi to nadal.
Belhasa Driving School, szkoła prowadząca kursy nauki jazdy w Dubaju, postanowiła zareagować na to zjawisko w oryginalny i – dość szokujący sposób. Zapis eksperymentu można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
100 Meters Blind
Czas:
2022.2.1
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Belhasa Driving School
Media:
film
Wykonawca:
MullenLowe Mena, United Arab Emirates
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki