logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie
   ──────  20.12.2013

„ Z chłopakami to jest wiesz… teges”

Your browser does not support the video tag.


"Z chłopakami to jest wiesz… teges", "Tylko kasa się liczy", "Jest zupełnie inaczej, ja wiem, gdzie leży prawda" – takie informacje przekazują dzieciom ich rówieśnicy i obcy ludzie. Niekoniecznie zgodziliby się z nimi rodzice dzieci, które je słyszą. Jednak, jeśli rodzice w pewnych sprawach się nie wypowiedzą, dziecko przyjmie to, co usłyszy od innych – taki jest przekaz najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty "Rozmowa to wychowanie".

Jak pokazują badania wykonane na zlecenie Fundacji, wielu rodziców wyraża opinię, że we współczesnym świecie mają już coraz mniejszy wpływ na wychowywanie swoich dzieci. „Dziś wychowują media, popkultura, internet, rówieśnicy, szkoła ale nie my” zdaje się mówić część z nich– opowiada Paweł Woliński, prezes Fundacji Mamy i Taty.

Co gorsza, badani deklarują, że coraz chętniej w praktyce rezygnują z podejmowania trudów wychowawczych – dodaje Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii. Jak wyjaśniają organizatorzy, rodzice tłumaczą to natłokiem codziennych obowiązków, wątpliwościami co do modelu wychowania jaki powinni przyjąć, często czują się niewystarczająco kompetentni („sam nie wiem do końca jak żyć”́), albo chcą aby ich rolę wychowawczą przejęły instytucje (głównie szkoła), myląc edukację z wychowaniem. Jednocześnie pragną aby ich dzieci wyrosły na mądrych, szczęśliwych ludzi – czyli były dobrze wychowane. Chcemy w tej kampanii przypomnieć współczesnym polskim rodzicom, że wychowanie dzieci to ich podstawowy obowiązek, ale też przywilej. Chcemy wzbudzić głębokie przekonanie, że żadne instytucje nie mogą i nie powinny ich w tej roli zastępować – tłumaczy Woliński.

Spot w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukował Black Rabbit, natomiast zdjęcia do printu są autorstwa Sunila Nair. Za stronę digital odpowiada Agencja EURA7. Wsparciem kampanii będą działania PR.

Spoty rozpoczęły emitować w grudniu: TVP1, TVP2, TVP INFO, TVP REGIONALNA, TVP HISTORIA, TVP POLONIA, TVP KULTURA. Outdoor rusza w styczniu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Rozmowa to wychowanie
Czas:
2013.12.20
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Mamy i Taty
Media:
Telewizja, plakaty, billboardy
Wykonawca:
TELESCOPE
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Rozmawiaj z dzieckiem. Rozmowa to wychowanie.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek