YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
Trwa nabór do najnowszej edycji konkursu YC x NGO. Młodzi Kreatywni kolejny raz mają szansę sprawdzić swoje możliwości, pracując dla największych brandów na rynku oraz dla organizacji społecznych.
Program Young Creatives tworzony jest przez KTR już od 25 lat. Powstaje we współpracy z twórcami reklamowymi oraz największymi festiwalami kreatywności na świecie – Cannes Lions i Eurobest Festival. Przez ten czas powstały dziesiątki projektów, które udowodniły, że Young Creatives to kuźnia talentów branży reklamowej, wymiana doświadczeń i wiedzy. Wiele z idei powstałych w wyniku konkursu zostało z sukcesami wdrożonych w życie.
Program skierowany jest do młodych pracowników branży reklamowej. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę, stanowiącą odpowiedź na brief zadany przez organizację społeczną. W efekcie ich rywalizacji powstają projekty kampanii zintegrowanej, strategie komunikacji, strategie działań PR-owych, layouty reklam drukowanych, identyfikacje wizualne czy koncepcje spotów ATL-owych. Prace oceniane są przez doświadczonych liderów branży reklamowej oraz przedstawicieli organizacji społecznych.
CO TO OZNACZA? JAKIE SĄ KORZYŚCI?
UCZESTNICY – zyskują możliwość współpracy na innych warunkach niż panują w relacji agencja-klient. Bezpośrednia praca z młodymi kreatywnymi daje szanse na otrzymanie świeżych, odważnych i kreatywnych pomysłów, które być może nigdy nie ujrzałyby światła dziennego.
WSPARCIE MERYTORYCZNE – organizacja decydując się na partnerstwo otrzymuje wsparcie merytoryczne na dwóch etapach:
⦁ Brief – zadanie dla uczestników tworzone jest we współpracy organizacja + strateg/żka zasiadający/a w jury konkursu, dzięki czemu organizacja może otrzymać inne spojrzenie na problem, z którym się mierzy.
⦁ Obrady – powstałe w wyniku konkursu koncepcje oceniane są przez jury, w skład którego wchodzą doświadczeni pracownicy branży marketingowej + przedstawiciele organizacji społecznych. Podczas obrad jury komentuje każdy pomysł, wskazuje rzeczy warte uwagi, kierunki, w których warto go rozwijać. Tym samym wszystkie pomysły zyskują komentarz ekspercki.
LICZBY – jeden brief to ponad 20 różnych pomysłów na kampanie, które organizacja społeczna może dowolnie realizować.
ROZPOZNAWALNOŚĆ – Konkurs Young Creatives istnieje już 25 lat, ma ugruntowaną pozycję, dzięki której cieszy się rozpoznawalnością i wysoką frekwencją. Co roku w konkursie startuje ponad tysiąc osób.
W ramach YC udało się nawiązać współpracę między innymi z fundacjami: SOS Wioski Dziecięce, Ukraiński Dom, MulitOcalenie, Panoptykon, Pszczoła Musi Być, Rak’n’Roll, Kampania Przeciw Homofobii. Deadline przyjmowania zgłoszeń upływa 8 marca 2023.
ZGŁOSIĆ MOŻNA SIĘ TUTAJ: https://ktr.org.pl/artykuly/yc-x-ngo-zostan-partnerem
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?