Kampania nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii "Outdoor" na tegorocznym festiwalu w Cannes. Hiszpański oddział Greenpeace, przy pomocy agencji McCann Erickson z Madrytu, przygotował kreację przedstawiającą buty – damski i męski – wykonane ze skóry krokodyla. W bucie znajduje się przeszkoda w wygodnym korzystaniu i cieszeniu sie z nich – kamyk z logo organizacji. Przypomina o ochronie żywych stworzeń i zniechęca do kupowania odzieży wykonanej ze skóry zwierząt.
Kampania subtelna – bez hasła.
Nazwa kampanii:
Shoes
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann Erickson (Spain)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
-
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


