Kampania nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii "Outdoor" na tegorocznym festiwalu w Cannes. Hiszpański oddział Greenpeace, przy pomocy agencji McCann Erickson z Madrytu, przygotował kreację przedstawiającą buty – damski i męski – wykonane ze skóry krokodyla. W bucie znajduje się przeszkoda w wygodnym korzystaniu i cieszeniu sie z nich – kamyk z logo organizacji. Przypomina o ochronie żywych stworzeń i zniechęca do kupowania odzieży wykonanej ze skóry zwierząt.
Kampania subtelna – bez hasła.
Nazwa kampanii:
Shoes
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann Erickson (Spain)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
-
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa