Jutro rusza kampania "Wypił za zdrowie". Na drogach wojewódzkich, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków drogowych, ustawione będą powypadkowe wraki samochodów oznakowane odblaskową naklejką z hasłem kampanii. Jak tłumaczą organizatorzy – kampania ma szokować.
Akcja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego skierowana jest do kierowców. Propaguje trzeźwość podczas prowadzenia pojazdów i ukazuje skutki jazdy pod wpływem alkoholu. Kampania zaplanowana jest równolegle z coroczną policyjną akcją "Znicz" w okresie wzmożonego ruchu drogowego w dniach 29 października – 2 listopada.
Miejsca umieszczenia wraków, tak aby nie zagrażały one bezpieczeństwu użytkowników dróg, wskazał Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie. Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie zapewnił pięć powypadkowych wraków samochodów osobowych oraz przetransportuje je we wskazane miejsca województwa. Funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w czasie akcji "Znicz" wręczać będą kontrolowanym kierowcom ulotki kampanii (10.000 szt.). Dodatkowo, reklama kampanii pojawi się w dzienniku Metro.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024