logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wypadek przed kamerami
16.02.2017
Tematy: Kampanie, Izrael, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wypadek przed kamerami



Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach.

Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji Or Yarok, który w przeciągu jednego dnia obejrzało 57 tys. fanów. Case study miał na celu upozorować wypadek tak jakby wydarzył się naprawdę, bo ”nieważne jak straszna jest kampania, ludzie ignorują ją, ponieważ to tylko kampania”. Akcja została skomentowana przez tysiące przerażonych widzów. Ashley pojawiła się powtórnie, aby zapewnić, że video miało być ostrzeżeniem dla wszystkich kierowców korzystających z telefonów komórkowych w czasie jazdy samochodem, co stanowi przyczynę 80% wypadków drogowych. Przedsięwzięciu towarzyszy hasło „Live longer, focus on driving” („Żyj dłużej, skoncentruj się na jeździe”), gdzie live oznacza żyć jak i na żywo, motyw przewodni kampanii.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Live kill
Czas:
2016.12.1
Nadawca:
Or Yarok
Media:
internet
Wykonawca:
BBR Saatchi&Saatchi
Adresaci:
internauci, fani video bloga Ashley Waxman Bakshy, opinia publiczna
Hasło kampani:
80 % of accidents are caused by people using their phones while driving. The problem: no matter how gruesome the ads are, people ignore them, because they are ads. The idea: engrave the experience of watching, a real car crash in young drivers minds forever by getting them to watch someone they love die live.





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek