Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach.
Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji Or Yarok, który w przeciągu jednego dnia obejrzało 57 tys. fanów. Case study miał na celu upozorować wypadek tak jakby wydarzył się naprawdę, bo ”nieważne jak straszna jest kampania, ludzie ignorują ją, ponieważ to tylko kampania”. Akcja została skomentowana przez tysiące przerażonych widzów. Ashley pojawiła się powtórnie, aby zapewnić, że video miało być ostrzeżeniem dla wszystkich kierowców korzystających z telefonów komórkowych w czasie jazdy samochodem, co stanowi przyczynę 80% wypadków drogowych. Przedsięwzięciu towarzyszy hasło „Live longer, focus on driving” („Żyj dłużej, skoncentruj się na jeździe”), gdzie live oznacza żyć jak i na żywo, motyw przewodni kampanii.
Katarzyna Kwiatkowska
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
