logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wyjście z kadru
25.09.2009
Tematy: Kreacje / printy

Wyjście z kadru



Wilk, bocian, dorsz i rzekotka drzewna to tylko reprezentacja setek gatunków zwierząt, których egzystencja w przyrodzie może wkrótce przejść do historii. Człowiek potrzebuje coraz więcej miejsca dla swoich działań i zwierzęta usuwają się z przestrzeni, którą zajmują.
Już prawie ich nie ma („Almost gone”) – to hasło promujące akcję niemieckiej organizacji ekologicznej NABU prowadzonej w lipcu br. Cztery kreacje wykonała agencja Butter z Berlina. Dzięki twojej pomocy zostaną („With your help, it will stay”) – głosi napis, który poprzedza numer konta bankowego. Kampania namawia do donacji na rzecz ginących gatunków.

Kampania ma przypominać o tym, że ciągle istnieje zagrożenie dla wielu gatunków zwierząt. Dotyczy ono także tych, które świadomości społecznej są powszechnie znane, a przez to – uważane za wystarczająco liczne i niezagrożone. Zwierzętom, a bezpośrednio organizacjom, które działają na rzecz ich ochrony, potrzebna jest jednak pomoc finansowa. Kampania jest skierowana do masowego odbiorcy, liczy na jego refleksję na temat środowiska i w efekcie przekazanie wsparcia finansowego.

Do prezentacji wybrano celowo po jednym z przedstawicieli ssaków, ptaków, ryb i płazów. Tłem dla zwierząt jest naturalne środowisko ich życia: lasy, łąki, morza i niebo – bardzo głębokie, ale puste bez zwierzęcia, które występuje na pierwszym planie, powoli z niego się usuwając.
A.Włodarczyk








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek