logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wybór kariery z Credit Agricole
09.07.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wybór kariery z Credit Agricole



Bank Credit Agricole prowadzi program mentorski „Do pierwszej pracy”, by ułatwić maturzystom wybór ścieżki zawodowej.

Wyniki raportu TNS Polska pt. „Projekt: Praca” pokazują, że 77 proc. tegorocznych maturzystów chce studiować, chociaż wątpi czy wykształcenie wyższe pomoże im w zdobyciu pracy. Według Głównego Urzędu Statystycznego pod koniec 2013 roku na polskich uczelniach studiowało ponad 1,5 mln studentów. Wśród nich niemal 400 tysięcy na piątym roku, co oznacza, że zdecydowana większość z nich niebawem ukończy uczelnię z tytułem magistra. Tymczasem w I kwartale 2014 roku ogólna liczba osób bezrobotnych z wykształceniem wyższym wniosła niemal 1,3 mln.

W programie rolę opiekunów pełnią osoby znane z blogosfery – eksperci z różnych branż. Do udziału w programie „Do pierwszej pracy” zaprosiliśmy psychologa, dziennikarza, managera, prawnika, przedsiębiorcę, kreatora wizerunku, finansistę, specjalistów ds. HR oraz obsługi klienta. Mentorzy na swoich fanpage’ach na Facebook’u dzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, stawiają pytania, zachęcające do dyskusji. Wszystko po to, aby zmotywować młodych ludzi do zastanowienia się nad wyborem drogi zawodowej oraz odkrycia tkwiącego w nich potencjału – wyjaśnia Izabela Mościcka, dyrektor departamentu Public Relations w banku Credit Agricole.

Celem projektu jest wskazanie młodym ludziom możliwych kierunków rozwoju, zgodnych
z ich umiejętnościami i zainteresowaniami oraz pokazanie na co warto zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru pierwszego miejsca pracy. Na stronie internetowej WWW.dopierwszejpracy.pl bank publikuje artykuły eksperckie mentorów związane z początkami kariery w danym obszarze. Natomiast na oficjalnym kanale Credit Agricole na You Tube zainteresowani mogą znaleźć firmy poradnikowe przygotowane przez mentorów.

Dla osób, które jeszcze nie zdecydowały, w jakiej branży chcą się rozwijać lub chciałyby się utwierdzić
w przekonaniu, że dobrze wybrały, przygotowano test w formie aplikacji internetowej. Składa się on
z dziewięciu pytań, dotyczących życia codziennego, zawodowego oraz szkolnego i uczelnianego. Uzyskany w teście wynik określa preferencje zawodowe oraz podpowiada, który z mentorów programu „Do pierwszej pracy” może pomóc w planowaniu rozwoju osobistego i zawodowego. Aplikacja dostępna jest na fanpage’u korporacyjnym banku na Facebooku.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek