Ślady na twarzach pobitych kobiet z plakatów kampanii zainicjowanej przez libańską organizację Kafa mają nieco nietypową formę. Te osoby to ofiary przemocy werbalnej, a kształt zadrapań jest odwzorowaniem graficznego zapisu, jaki pojawia się na rejestratorze dźwięku przy wypowiadaniu trzech obelżywych w stosunku do kobiet sformułowań (dziwka, szmata, ku*wa).
Akcja miała na celu zachęcenie do szukania pomocy przez ofiary przemocy słownej, tłumacząc, że pozostawia ona długotrwałe ślady w psychice: „Words hurt. You can’t see them but the scars from verbal abuse are real and can last for years. Don’t suffer in silence.” („Słowa bolą. Choć niewidoczne, ślady przemocy słownej są prawdziwe i pozostają na lata. Nie cierp w milczeniu.”).
Kreację przygotowała agencja Y&R ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?