Jeśli nastoletnia córka ubiera się nieadekwatnie do okazji, a jej ubrania przypominają projekty offowych projektantek mody, nie trzeba panikować. Najwyraźniej dziewczynka dorasta – przekonuje jedna z trzech kreacji zaprojektowanych przez amerykańską agencję reklamową Scout Branding, która włączyła się w akcję fundacji Children’s of Alabama. Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom, że dorastanie dzieci to specyficzny moment w życiu całej rodziny.
Hasło towarzyszące kreacjom „All parents have to go through this“ (Wszyscy rodzice powinni przez to przejść) uspokaja – nawet najdziwniejsze zachowania nastolatków są normalne, trzeba im pozwolić na cieszenie się przywilejami dzieciństwa.
Fundacja Children’s of Alabama apeluje do rodziców: „Our doctors want to see every child grow up to enjoy their teenage years, even if their parents may enjoy it less.“ (Nasi lekarze chcą, by każde dorastające dziecko cieszyło się swoim wiekiem, nawet jeśli ich rodzice mniej się przy tym bawią.“). Fundacja działa na skalę światową i tylko w zeszłym roku jej personel medyczny pomógł dzieciom z 43 stanów Ameryki Północnej i z 5 innych krajów.
Maria Kotowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem