Jeśli nastoletnia córka ubiera się nieadekwatnie do okazji, a jej ubrania przypominają projekty offowych projektantek mody, nie trzeba panikować. Najwyraźniej dziewczynka dorasta – przekonuje jedna z trzech kreacji zaprojektowanych przez amerykańską agencję reklamową Scout Branding, która włączyła się w akcję fundacji Children’s of Alabama. Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom, że dorastanie dzieci to specyficzny moment w życiu całej rodziny.
Hasło towarzyszące kreacjom „All parents have to go through this“ (Wszyscy rodzice powinni przez to przejść) uspokaja – nawet najdziwniejsze zachowania nastolatków są normalne, trzeba im pozwolić na cieszenie się przywilejami dzieciństwa.
Fundacja Children’s of Alabama apeluje do rodziców: „Our doctors want to see every child grow up to enjoy their teenage years, even if their parents may enjoy it less.“ (Nasi lekarze chcą, by każde dorastające dziecko cieszyło się swoim wiekiem, nawet jeśli ich rodzice mniej się przy tym bawią.“). Fundacja działa na skalę światową i tylko w zeszłym roku jej personel medyczny pomógł dzieciom z 43 stanów Ameryki Północnej i z 5 innych krajów.
Maria Kotowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki