W kwietniu br. stowarzyszenie Association France Alzheimer prowadziło drugą odsłonę kampanii „Les Souvenirs” (Wspomnienia), kontynuując pomysł kreatywny pierwszej edycji, z 2007 roku – zasłonięte szczelnie fotografie rodzinne symbolizują brak dostępu do wspomnień, czyli zaburzenia pamięci, na jakie cierpią osoby chore na Alzheimera. Reklamy uświadamiają skalę zjawiska: „Plus d’un million de Français non plus accès à leurs souvenirs.” (Ponad milion Francuzów nie ma już dostępu do swojej pamięci).
Kampanię zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza