logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  31.12.2009

Wspomnienia za zasłoną



W kwietniu br. stowarzyszenie Association France Alzheimer prowadziło drugą odsłonę kampanii „Les Souvenirs” (Wspomnienia), kontynuując pomysł kreatywny pierwszej edycji, z 2007 roku – zasłonięte szczelnie fotografie rodzinne symbolizują brak dostępu do wspomnień, czyli zaburzenia pamięci, na jakie cierpią osoby chore na Alzheimera. Reklamy uświadamiają skalę zjawiska: „Plus d’un million de Français non plus accès à leurs souvenirs.” (Ponad milion Francuzów nie ma już dostępu do swojej pamięci).

Kampanię zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.09.2023

    Do ostatniego okruszka


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek