W kwietniu br. stowarzyszenie Association France Alzheimer prowadziło drugą odsłonę kampanii „Les Souvenirs” (Wspomnienia), kontynuując pomysł kreatywny pierwszej edycji, z 2007 roku – zasłonięte szczelnie fotografie rodzinne symbolizują brak dostępu do wspomnień, czyli zaburzenia pamięci, na jakie cierpią osoby chore na Alzheimera. Reklamy uświadamiają skalę zjawiska: „Plus d’un million de Français non plus accès à leurs souvenirs.” (Ponad milion Francuzów nie ma już dostępu do swojej pamięci).
Kampanię zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa